برگزیدگان دهمین جشنواره سراسری کاریکاتور بوکان معرفی شدند
برگزیدگان دهمین جشنواره سراسری کاریکاتور بوکان معرفی شدند
هیئت داوران دهمین جشنواره سراسری کاریکاتور بوکان برگزیدگان این دوره از جشنواره را در بخش های مختلف معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار صدای موکریان در آیین اختتامیه دهمین جشنواره سراسری کاریکاتور بوکان که امروز سه‌شنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ با حضور مسئولان شهرستانی در سالن شهید سلیمانی (سیمرغ) برگزار شد هیئت داوران شامل؛ عباس ناصری، محمود نظری و سلیمان مام رحیمی از بین آثار راه یافته به این دوره از جشنواره در بخش های مختلف آراء خود را اعلام کردند.

در این جشنواره ۱۸۰ هنرمند از ۲۶ استان شرکت کردند که از مجموع ۹۴۹ ارسالی به این جشنواره ۶۳ اثر در بخش موضوعی و ۷۹ اثر در بخش آزاد برای کتاب جشنواره و نمایشگاه کتاب انتخاب شدند که از هر بخش سه نفر به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند و در مجموع ۱۰ نفر مورد تقدیر قرار گرفتند.

هیئت داوران از بین شرکت کنندگان در بخش موضوعی عماد صالحی از اهواز را به عنوان نفر اول با اعطای مبلغ ۱۰ میلیون ریال و لوح تقدیر و تندیس جشنواره و ناصر مقدم کوهی از زنجان به عنوان نفر دوم با اعطای ۷ میلیون ریال و لوح تقدیر و تندیس جشنواره و محمدرضا دادمهر از مشهد به عنوان نفر سوم با اعطای ۵ میلیون ریال و لوح تقدیر و تندیس جشنواره معرفی کرد.

همچنین در بخش موضوعی لوح تقدیر و جایزه نقدی به حامد مرتضوی علوی از بجنورد، اکبر تراب پور از همدان، محمد علی خلجی از تهران،‌ پویا عبدلی از کرمانشاه و اسماعیل جانبلاغی از بوکان اهدا شد.

در بخش آزاد هیات داوران با سه انتخاب به ترتیب رتبه اول سعید نوروزی از تهران، نفر دوم محمدحسین اکبری از جهرم و نفر سوم فائزه احمدنیا از بجنورد با اعطای لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر شد.

همچنین در بخش آزاد لوح تقدیر و جایزه نقدی به الهام جهانفرد از تهران ، منیره احمدی از بوکان، سارا والانیا، سالار عشرت خواه، سامان ترابی از اهواز تعلق گرفت.

دهمین جشنواره سراسری کاریکاتور بوکان در مهرماه سال ۱۳۹۷ برگزار شد.

انتهای پیام/

 

  • نویسنده : اقبال مرادی