تجهیز ۷۵ درصد نانوایی‌های مهاباد به کارتخوان هوشمند
تجهیز ۷۵ درصد نانوایی‌های مهاباد به کارتخوان هوشمند
مدیر شرکت غله مهاباد گفت: ۷۵ درصد نانوایی‌های این شهرستان به کارتخوان هوشمند و دستگاه‌های پُوز جدید مخصوص خرید نان مجهز شده است.

به گزارش خبرنگار صدای موکریان ، خدر مازوجی گفت: تاکنون نزدیک ۲۵۰ کارتخوان هوشمند برای اجرای شیوه جدید عرضه نان در نانوایی‌های مهاباد نصب شده و این فرآیند همچنان ادامه دارد تا همه ۳۲۰ نانوایی شهرستان مجهز به این کارتخوان‌ها شوند.

وی گفت: تعدادی از کارتخوان‌ها هم به دلیل عدم مطابقت با مشخصات پروانه ناقص بوده که در تلاش هستیم با تغییر مشخصات کارتخوان به نام صاحب پروانه نانوایی این مشکل را نیز حل کنیم.

مدیر شرکت غله مهاباد با بیان اینکه تحویل تعداد دیگری از کارتخوان‌ها توسط بانک عامل در دست اقدام است، گفت: با نصب این دستگاه‌های کارتخوان جدید، اخذ وجه از مشتریان نانوایی از طریق آن انجام می‌شود و شهروندان با کارت بانکی اعضای خانواده خود می‌توانند اقدام به خرید کنند ضمن اینکه به هیچ عنوان تغییری در قیمت و محدودیتی در میزان خرید نان در این طرح وجود ندارد.

مازوجی افزود: در این طرح میزان فروش نانوایی‌ها از طریق اتصال به کارتخوان‌های هوشمند مشخص می‌شود تا به ازای تعداد نان‌های فروخته شده یارانه نان به نانوا تعلق گیرد.

انتهای پیام/م