روایت دادستان مریوان از تعرض به یک خانم و دستگیری عامل تعرض
روایت دادستان مریوان از تعرض به یک خانم و دستگیری عامل تعرض
دادستان مریوان دو شایعه در خصوص آزادی شخص ارازل و اوباش متعرض به یک خانم و فوت خانم مجروح را تکذیب کرد.

به گزارش صدای موکریان موکریان، حجت الاسلام زاهد کریمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مریوان گفت:شخصی با هویت معلوم گ. ق که جز ارازل و اوباش شهرستان مریوان می باشد اقدام به قصد تعرض به احدی از شهروندان شهر مریوان داشته که متاسفانه خانم مذکور از طبقه دوم ساختمان به پایین سقوط و هم اکنون در بیمارستان تحت درمان است.

وی افزود:موضوع از همان ساعت اولیه بامداد توسط شخص دادستان پیگیری و در دستور کار پلیس اطلاعات شهرستان قرار گرفت و کمتر از ۲ ساعت از وقوع بزه نامبرده دستگیر و هم اکنون با قرار بازداشت موقت در زندان محبوس می باشد و تحقيقات در حال رسیدگی و حسب اعلام دادستان شهرستان مریوان پرونده این فرد شرور با قاطعیت و در اسرع وقت با شدیدترین مجازات برای نامبرده وفق مقررات به اجرا گذاشته می شود.

دادستان مریوان ضمن ابراز همدردی با شهروندان مریوانی و اهالی محله وقوع بزه با بیان اینکه دادستانی با احدی اغماض و مماشات نمی کند اعلام کرد: حکم نامبرده در چهار چوب قانون شدید و برای ارازل و اوباش عبرت آموز خواهد بود.

او ضمن تکذیب دو شایعه در خصوص آزادی شخص ارازل و اوباش و فوت خانم مجروح گفت: خانم مصدوم هم اکنون در یکی از بیمارستانهای سنندج بستری است و فرد ارازل و اوباش در زندان می باشد. وی تاکید کرد: این پرونده در زودترین زمان ممکن رسیدگی و جزئیات آن شامل حکم صادره اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/م