کشف ۵۳ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس بوکان با کردستان
کشف ۵۳ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس بوکان با کردستان
_فرمانده نیروی انتظامی بوکان از کشف بیش از ۵۳ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در عملیات مشترک با میاندوآب و استان کردستان خبر داد.

سرهنگ سلمان حیدری روز جمعه ۲۹ مهرماه در گفت وگو با خبرنگار صدای موکریان گفت:در پی اخبار واصله مبنی بر جابجایی مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی استان کردستان،موضوع در دستور کار این انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بوکان افزود:مامورین با تلاش شبانه روزی و اشراف اطلاعاتی طی عملیاتی منسجم موفق شدند با همکاری انتظامی های میاندواب و استان کردستان،خودروی های حامل مواد را شناسایی و توقیف نمایند.که در بازرسی از خودروها مقدار ۵۳کیلو و ۸۰۰گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف گردید.

حیدری با اشاره به توقیف دو دستگاه خودروی سواری گفت:در این عملیات دو نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد:تلاش پلیس برای برقراری امنیت و آرامش و خدمت به شهروندان و مبارزه با سوداگران مرگ خصوصا قاچاقچیان موادمخدر، محدود به حوزه جغرافیایی شهرستان نیست و قطعا با همکاری و همراهی مردم، عوامل ایجاد ناامنی و اخلال در آرامش جامعه، در هرنقطه ایی باشد شناسایی شده و قاطعانه با آنها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/