سومین مرکز تجمیعی تعویض پلاک آذربایجان غربی در بوکان افتتاح شد
سومین مرکز تجمیعی تعویض پلاک آذربایجان غربی در بوکان افتتاح شد
با حضور مسئولان عالی‌رتبه استانی و شهرستانی سومین مرکز تجمیعی دفاتر شماره‌گذاری خودروی آذربایجان غربی در بوکان افتتاح شد.

به گزارش صدای موکریان؛ بعدازظهر چهارشنبه ۲۴ خردادماه بوکان پذیرای مدیران ارشد استانی و شهرستانی بود تا سومین مرکز تجمیع تعویض پلاک خودروی آذربایجان غربی افتتاح کنند.

در آئین بهره‌برداری از این مرکز رئیس دادگستری آذربایجان غربی تلاش برای رفاه مردم را از مهم‌ترین برنامه‌ها دانست و گفت: نیاز است همه نهادها و ارگان‌ها در راه رفاه مردم به‌ویژه در حوزه کارهای اداری گام بردارند.

ناصر عتباتی افزود: اقدامات و کارهای ارزشمندی برای ارائه خدمت به مردم صورت‌گرفته است که یکی از آن‌ها افتتاح مرکز تجمیعی تعویض پلاک در این شهرستان است.

وی ادامه داد: با افتتاح این مرکز فرصت مناسبی برای ارائه خدمات به شهروندان و ایجاد رضایتمندی که موجب تقویت و افزایش سرمایه‌های اجتماعی می‌شود ایجاد شده است.

رئیس‌کل دادگستری استان در ادامه با اشاره به اینکه درآمد این مرکز صرف خانواده‌های زندانیان بی‌بضاعت خواهد شد گفت: درآمد این مرکز که توسط انجمن حمایت از زندانیان ایجاد شده است صرف خانواده‌های بی‌بضاعت زندانیان خواهد شد و این تفاوت زندانی اسلامی با سایر نظامات حقوقی دنیا است.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت زندان‌های استان تصریح کرد: یک هزار و ۸۰۰ نفر از زندانیان سطح استان هم‌اکنون در کارگاه‌های مختلف مشغول به کار هستند که این مهم نشان از تدابیر ویژه در حمایت از زندانیان است

عتباتی ضمن هشدار به مخلان جامعه نیز عنوان کرد: کسانی که با اقدامات خود امنیت روانی جامعه را بر هم می‌زنند بدانند بی‌تردید با قاطعیت با آنان برخورد خواهد شد و هیچ‌گونه اغماضی در خصوص این افراد وجود نخواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: قبل از افتتاح این مرکز خدمات تعویض پلاک در ۳ نقطه از شهر بوکان ارائه می‌شد که موجبات نارضایتی شهروندان را ایجاد کرده بود براین‌اساس این مرکز افتتاح شد تا این سه‌نقطه تجمیع شود.

سردار رحیم جهان‌بخش افزود: در این مرکز خدماتی نقل‌وانتقال خودرو همچون نوبت‌دهی اینترنتی، استعلامات وکالت‌نامه، عوارض شهرداری، دارایی، بازدید خودرو توسط کاردان‌فنی خودرو و تعویض پلاک ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس داده‌ها در بوکان بیش از ۱۳۷ هزار خودرو وجود دارد که سالانه بیش از ۳۰ هزار تعویض پلاک در سطح این شهرستان انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/م