بازگشت «ژینگه پارێز» به مدار ساخت و توسعه
بازگشت «ژینگه پارێز» به مدار ساخت و توسعه
پروژه احداث شهرک صنوف آلاینده «ژینگه پارێز» بوکان پس از پنج سال توقف ، به مدار ساخت و توسعه بازگشته و هیئت مدیره جدید شرکت مجری نیز در مجمع عمومی سالیانه گزارشی از روند اجرای این پروژه اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار صدای موکریان ؛ مجمع  عمومی سالیانه شرکت تعاونی «ژینگه پارێز» – مجری احداث شهرک صنوف آلاینده بوکان- در سالن فرهنگسرای سیمرغ برگزار و گزارشی از جزئیات پیشرفت فیزیکی این پروژه و عملکرد هیئت مدیره جدید این شرکت از سوی رئیس هیئت مدیره اعلام شد.

«بهمن کُردی بوکانی» رئیس هیئت مدیره «ژینگه پارێز» در این مجمع گفت: هیئت مدیره جدید سال گذشته این پروژه ۱۹هکتاری را پس از پنج سال رکود و توقف با بدهکاری به سه شرکت پیمانکاری،فقدان اسناد فنی، ۱۷۵ عضو بدهکار و تنها ۳۰ میلیون تومان موجودی اعتبار از هیئت مدیره سابق تحویل گرفت.

او در ادامه «فراخوان عمومی برای استخدام نیروی انسانی شرکت» ،«بازطراحی نقشه های اجرایی به هدف کاهش قابل توجه حجم مصالح مورد نیاز» و «عقد ۲ قرارداد با پیمانکار جدید برای اجرا به متراژهای ۵هزار و ۸۸۸مترمربع و ۳هزار و ۱٦۰ مترمربع » را از اقدامات اولیّه هیئت مدیره جدید در بدو آغاز بکار عنوان کرد.

«کُردی بوکانی» با بیان اینکه در نتیجه تعامل و تلاش ۹۵ درصد از بدهی ۱۷۵ نفر عضو وصول شده و بدهی سه شرکت پیمانکاری نیز تسویه شده است، افزود: اسفند ماه سال گذشته نیز اجرای واحدهای ناقص این پروژه به صورت کامل به اتمام رسید.

مجتمع صنوف آلاینده بوکان

رئیس هیئت مدیره «ژینگه پارێز» اذعان کرد: اکنون به یاری اعضای شرکت، مسئولانِ همراه و کادر اجرایی، پروژه صنوف آلاینده بر مدار ساخت و توسعه قرارگرفته و عملیات ساخت آن در چند نقطه پروژه در حال اجر‌ا است  و در صورت تخصیص اعتبار و توجه ویژه مسئولان مربوطه ، آرزوی دیرینه اعضای شرکت محقق می یابد و اتمام این پروژه بوکان را از جنبه های اقتصادی، ترافیکی و منظر شهری دگرگون می سازد.

مجتمع صنوف آلاینده بوکان

عملیات اجرایی پروژه احداث شهرک صنوف آلاینده «ژینگه پارێز» بوکان حدود ۱۰ سال قبل  با هدف انتقال نمایشگاه ها و واحدهای صنعتی خودرو و دیگر مشاغل صنعتی آلاینده  به خارج از شهر در زمینی به مساحت ۱۹هکتار در ابتدای جاده بوکان- سقز آغاز شد.

انتهای پیام/الف

  • نویسنده : فاتح استاد عبدالله پور