جاعلان کارت های بانکی در بوکان دستگیر شدند
جاعلان کارت های بانکی در بوکان دستگیر شدند
فرمانده انتظامی بوکان از دستگیری ۲ نفر جاعل کارتهای بانکی شهروندان در این شهرستان خبرداد.

به گزارش صدای موکریان سرهنگ موسی بهاری در تشریح این خبر گفت: در پی ارائه شکایت چند نفر از شهروندان عزیز درخصوص برداشت های غیر مجاز از کارت های بانکی توسط افراد ناشناس ، کشف موضوع و شناسایی و دستگیری عامل یا عوامل مرتبط در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بهاری افزود: برابر بررسی های انجام شده در پلیس فتای شهرستان، برداشت از طریق دستگاه های پوز و با کپی کارت های بانکی مردم صورت گرفته بود.

وی ادامه داد: ماموران پس از بررسی های تخصصی و اقدامات ویژه در حوزه فنآوری های نوین پلیسی،موفق به شناسایی دونفر متهم شده که با هماهنگی قضایی دستگیر شدند و متهمان در تحقیقات پلیسی به کپی کردن کارت بانکی شاکیان پرونده و برداشت های غیرمجاز اعتراف نمودند.

این مقام انتظامی اظهار نمود:از متهمان تعداد یک دستگاه لپ تاپ، ۱۳۹ قطعه کارت بانکی خام، دو دستگاه اسکیمر(مخصوص جعل و کپی نمودن کارت ها) و تعدادی گوشی تلفن همراه و فلش مموری در ارتباط با جرم ارتکابی کشف و یک دستگاه خودروی سواری نیز توقیف گردید.

رئیس پلیس بوکان با اشاره به اینکه متهمان به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی شده اند تصریح کرد:شهروندانی که به این شیوه از کارتهای بانکی آنها به صورت غیرمجاز برداشت شده است می توانند به پلیس فتای شهرستان بوکان مراجعه و شکایت خود را مطرح نمایند.

انتهای پیام/م

نویسنده : اقبال مرادی

  • نویسنده : اقبال مرادی