پیش بینی وضع هوای موکریان/ سامانه بارشی قدرتمند وارد منطقه می شود
پیش بینی وضع هوای موکریان/ سامانه بارشی قدرتمند وارد منطقه می شود
سرویس هواشناسی | هوای شهرستان بوکان و منطقە موکریان طی اواخر هفتە و اوایل هفتە آیندە در دامنە فعالیت امواج بارشی قدرتمندی قرار خواهد گرفت.

بە گزارش خبرنگار سرویس هواشناسی صدای موکریان، سیستم بارشی قوی از بعدازظهر و عصر روز چهارشنبە مورخە ۲۵ بهمن ماە تا صبح روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماە شهرستان بوکان و منطقه موکریان‌ را در بر میگیرد کە باعث بارش باران در ارتفاعات و سردسیرات بارش برف، وزش باد و افت دما میشود.

بر این اساس بارشها از عصر روز چهارشنبە آغاز میشود و تا شب پنجشنبە ادامە خواهد داشت ولی طی صبح تا بعدازظهر و عصر روز جمعە بطور موقت از میزان ناپایداری ها کاستە خواهد شد اما مجددا از شب جمعە شاخە دوم بارشها وارد شهرستان میشود کە با توجە بە افت دما بیشتر بارشها در ارتفاعات و سردسیرات شهرستان بصورت برف پیش بینی میشود و تا صبح روز یکشنبە ادامە خواهد داشت.

شدت بارشها طی روز پنجشنبە و روز شنبە انتظار میرود کە در بعضی از ساعات آبگرفتگی معابر شهری و روستایی، سیلابی شدن مسیلها و همچنین احتمال طغیان رودخانە سیمینەرود نیز پیش بینی میشود.

بارشها در مناطق مختلف شهرستان بە طور میانگین ۳۰ تا ٨۰ میلیمتر پیش بینی شدە است و طبق روال معمول وزن و شدت بیشتر بارشها برای مناطق جنوبغربی و غربی شهرستان انتظار میرود.

انتهای پیام/م

  • نویسنده : اقبال مرادی